torsdag den 24. januar 2013

Dizzy Mizz Lizzy reunion tour 2010

I forgårs købte jeg en fin lille box i Fona for bare 50 kr ... med 2 CD'er og en DVD med Dizzy Mizz Lizzy fra deres reunion tour i 2010. Det hele er optaget LIVE i KB Hallen - mens den stadig eksisterede. Igår hørte jeg begge CD'erne - og idag ville jeg se DVD'en (højt og alene hjemme) ... og tak for kaffe, hvor jeg blev revet med. Jeg opdagede mig selv sidde med tårer ned af kinden helt fremme på stolen !!

Det er totalt vildt, vildt, VILDT som de udstråler spilleglæde, energi, entusiasme og totalt knald på. Nærmest som om de var på toppen af deres karriere ...

Det er en stjerneparade af deres bedste numre fra de kun to plader, som bandet nåede at udgive, inden de gik hver til sit i 1998. Og efter denne lange pause lavede de så lige en enkelt turné ... bare for sjov. Den blev lidt længere, end de havde forventet - og det kan man godt forstå !! Hold op hvor ærgerligt at jeg ikke nåede at høre dem. Der var planlagt 8 koncerter, som endte med at blive til 45 ... Men nu er det også helt slut. Du kan selv finde hele historien på nettet - eller se den dokumentarfilm, som også ligger på DVD'en.

Skynd dig at købe denne box !!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar