mandag den 12. maj 2014

Tæt på slut

Nu begynder det at bide lidt i tandkødet ... Blev opsagt på Niels Brock før jul (grundet besparelser/faldende elevtal) og har passet mit job indtil nu ... Nu begynder jeg at have nogle af mine hold for sidste gang - og det er s'qu lidt svært at sige farvel ... Mit skema i dette forårs-semester har været ret let at overskue - og jeg har haft det fantastisk fint med mine hold. Måske synes de osse, at det er lidt trist at jeg stopper 1. juni. Men det gør jeg altså - og jeg har selvfølgelig søgt nye jobs siden nytår.


Men uden held indtil nu. Jeg har søgt jobs, som jeg helt sikkert er kvalificeret til - men det er der bare mange andre, der osse er ... Og så er det jo lidt "held" om man kommer til samtale sammen med 4-5 andre. Men det skal nok lykkes (tror jeg).


I hvert fald er det lidt mærkeligt at sige farvel til Niels Brock efter næsten 18 år - både selve institutionen, kollegerne (der er et stort gennemtræk - så der er egentlig kun få tætte folk) ... men ikke mindst de elever, som jeg har lige nu - som bli'r de sidste. Faktisk har jeg besluttet at "nyde" den sidste uge - jeg har mine sidste timer mandag d. 19. maj om morgenen. Og så et lærermøde (som jeg håber at slippe for) ... så er det slut.


Men forhåbentlig begyndelsen på noget andet ... ! Det er jo helt tosset, hvis jeg ikke kan bruges på arbejdsmarkedet 7-8 år mere. Jeg er bl.a. god til at skrive ansøgninger - men det er jo ikke sikkert, at dem i den anden ende har tid til at læse dem ...  Jeg krydser fingre !!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar